This is to my ex-b.f.'s (with whom I spent Y2K) homophobic uncle.
Go fuck yourself. I’m fucking gay, not a pedophile, all right? I like men, not boys, which is why I was kissing your 21-year-old nephew and NOT your 10-year-old son. So don’t talk about the “tendencies” we were “imparting” to him, by PLAYING with him and giving him goddamn piggyback rides and watching him colour and play Pokemon. Don’t yell at him to get away from us every twenty minutes. He’s Eric’s own cousin, dammit. We don’t need this kind of shit. Just go fuck yourself. Fucking asshole.
C’est à mon oncle homophobic d’ex-b.f.'s (avec qui j’ai dépensé Y2K).
Disparaissent la baise vous-même. Je suis baiser gai, pas un pedophile, bien? J’aime * des hommes *, pas * des garçons *, qui est pourquoi j’embrassais votre neveu 21-year-old et NON votre fils 10-year-old. Ainsi ne parlez pas des " tendances " que nous " donnions " à lui, EN JOUANT avec lui et en lui donnant des tours de ferroutage de goddamn et en l’observant colorer et jouer Pokemon. Ne hurlez pas à lui pour obtenir loin de nous toutes les vingt minutes. Il est Eric possèdent le cousin, dammit. Nous n’avons pas besoin de ce genre de shit. Disparaissent juste la baise vous-même. Abruti fucking.
It is to my uncle homophobic of ex-b.f.’ S (with which I spent Y2K).
Disappear kisses it yourself. I am to kiss merry, not a pedophile, well? I love * men *, not * of the boys *, who is why I kissed your nephew 21-year-old and NOT your son 10-year-old. Thus do not speak about the “tendencies” which we “give” to him, WHILE PLAYING with him and by giving him turns of ferroutage of goddamn and by observing it colour and play Pokemon. Do not howl with him to obtain far from us every twenty minutes. He is Eric have the cousin, dammit. We do not need this kind of shit. Disappear just kisses it yourself. Moron fucking.
Hope this made you smile
“I hope life isn’t a big joke, because I don’t get it,” Jack Handy
Va te faire foutre. J’suis gay, hostie, j’suis pas pédo, câlice! J’trippe sur des mecs, pas sur des garçons; c’est ben pour cela que j’embrassait ton neveu de 21 ans et non pas ton fils de 10 ans. Alors ferme ta gueule des stis de “tendences” on lui “donnait” par le JOUER avec et le porter sur nos dos et le regarder dessiner et jouer au Pokémon. Ne l’engueule pas de nous crisser le camp chaque vignt minutes. C’est le cousin d’Éric, ciboire. Je m’en crisse de cet hostie de marde. Va te faire foutre, espêce de con.
Anyway, I’m never going to see that bastard again. And yes, Eric is my ex, but he’s still one of my best friends and we maintain a physical relationship. Yes, we smooched on new years
Dieses ist zum homosexuellen hassenden Onkel meines vorhergehenden Freundes (mit, wem wendete auf ich Y2K) Gehen Bumsen sich. Ich habe das Bumsen homosexuell, nicht ein Kind-Bumser, ganz Recht? Ich mag * Männer *, nicht * Jungen *, der ist, warum ich Ihren 21 Einjahresneffeen und NICHT Ihren 10 Einjahressohn küßte. So befassen Sie den mit sich " Tendenzen ", das wir zu ihm, " zuteilten " nicht, indem Sie mit ihm SPIELEN und ihm Gott verdammte Doppelpolfahrten geben und ihn Pokemon, zu färben überwachen und zu spielen. Kreischen Sie nicht an ihm, um weg von uns zu erhalten alle Zwanzig Minuten. Er ist Erics eigener Vetter, Fluch es. Wir benötigen nicht diese Art von Scheiße. Gehen gerade Bumsen sich. Fucking Archloch.